Tuesday, January 7, 2014

Paleo Day 7

Selepas minum minyak kelapa dara, proses pembuangan sangat smooth. Cuma waktu pagi still ada darah bila buang air. Perut still bloating. Luckily, baju keje still muat lagi nak pakai. Kena cover perut sikit la.

Hari ni breakfast macam biasa, probiotics and ubat doktor kemudian lapik perut dengan 2 biji pisang montel/emas yang cute like me. Jenis pisang memang akutak pandai la. Pisang tanduk je aku kenal actually. Tapi rupa pisang tu macam gambar kat bawah ni.


Since aku nak lunch kol 12, kol 11 aku dah makan lagi ubat yg doktor tu bagi. Tekak ni rasa gatal je nak makan laksa selepas baca blog ni and tgk anak kakak ni menghirup kuah laksa dengan penuh berselera. Aku boleh je nak masak laksa. Tapi tak pernah masak untuk makan sorang. Dulu biasa masak utk family. Nowadays, kalau nak rasa laksa mak, kena pegi makan kat kedai Yus.

Back to my lunch story, aku ngn Nabil (my workdays lunch partner) mengagahkan diri redah jem bandar Kajang pegi mencari laksa. Last2 decide pergi Kajang Prima je sebab ada Cafe Old Town White Coffee. Both of us order laksa sebab dah bosan hari2 lunch makan nasi je. My verdict, kuah cair, condiments tak banyak, rasa laksa ada lagi la. Aku prefer Papparich punya assam laksa.

Oldtown

Papparich
For drinks aku mintak lime juice. Sebabkan lime jus dia macam campur dengan cordial je, aku terminum sikit. Rosak poleo diet aku arini gara-gara tekak yang gatal hari ni. But its ok, will burn it off dekat gym today. Macam mana nak bergym dengan kaki yang sengal2 ni pun aku tak sure lagi.

More updates to come!

No comments: