Friday, June 27, 2014

Selfie

Siapa yang tak pernah ambil gambar selfie? Angkat kaki cepat!

Tadi terbaca headline berita kata ada someone dies after taking a selfie... Baca headline je la. Camne dia mati sebenarnya, aku tak tau la plak.

Selfie ni bukan benda baru. Sebelum wujud perkataan selfie pun orang dah post gambar diri sendiri kat FB. Sekarang ada pulak instagram, lagi ramai la orang berselfie dan update gambar kat ig termasuklah aku... Walau bagaimanapun, aku try la nak limitkan selfie aku tu to at most 5 pics a day. Ni utk selfie k. Post gambar makanan 100 kali pun takpe. Selfie tak leh banyak sgt la, segan... eheheh...

Mengupdate blog masa tengah busy dengan AGM bagai... adei.... Terusha ig sorang mamat ni, memang kebanyakkan post dia adalah selfie, but he's a dude... Nape aku takleh terima lelaki camtu? What is wrong with me? So double standard kan? At least he got the look and he is just confident of his appearence, jadi dia show la to everyone... eheheh.... (argue dgn diri sendiri. so psycho la u)

Kena attend meeting plak. ciow



No comments: