Monday, June 9, 2014

Nescafe Latte Caramel

Dekat Festival City Ahad lepas dorang dok bagi free coffee. Nescafe baru launch new product la kot. Its Nescafe Latte Caramel. Jom kita review sikit.

I am an avid coffee lover. I have tried a lot of coffee except  espresso shot. muahahah... takut pahit. Aku jenis minum je semua coffee ikut mood haritu. Kekadang aku suka black coffee with sugar but most of the time aku suka latte. Sugar and milk. Miam!

Typical lady kot aku ni. Kalau minum coffee nak yg sweet and creamy. Latte caramel ni memang suit my tastebud cumanya, its too sweet. Maybe because dia ada sugar and also caramel? I don't know.

I can drink it fine tapi kena letak banyak air untuk kurangkan kemanisan. Bila letak banyak air pulak, caffeine dia diluted. So... for me personally, its nice. Different from other nescafe product especially because dia ada foam... interesting kan. So, pergilah try.

Aku beli aritu RM10 je. The sales person kata retail price shoudl be around RM12-13. Will I be buying this again? Perhaps not... Tak cukup kick la. :epas minum, rasa drowsy. Apa cer?

Sorry nescafe fans...Boleh try, but not a fan.

1 comment:

adam said...

Sedap nescafe latte caramel ni. Tak pahit, smooth je rasa dia. Memang tak rugi beli tambah pula harga masih promosi. Kat pasaraya boleh minum sample nescafe ni free.