Monday, June 23, 2014

Weekends!!

Cuti hujung minggu yang penuh bersungguh-sungguh yer...In short, I had a fruitful weekends.Alhamdulillah

Last Saturday, I get to help a person in need. Orang tu murah hati pada aku so Tuhan sediakan ruang untuk Tuhan bayar cash kat dia atas segala bantuan dia kepada aku. Aku ni medium je untuk Tuhan curahkan rezeki dia yang maha luas kepada mereka yang dikehendaki...

Pada hari Sabtu juga aku telah diberi nikmat untuk bersolat berjemaah di 2 buah masjid berdekatan Shah Alam. Alhamdulillah, merasa menunaikan Zuhur di Masjid Tengku Ampuan Jemaah di Bukit Jelutong. Bersih masjidnya. Lapang serta cantik sekali masjid tersebut dibina



Setelah membeli belah pelbagai bahan bacan bagi melengkapi kutub khana peribadi, dengan buku serta majalah pelbagai tajuk, aku diberi kesempatan untuk bersolat di Masjid Biru pula. 


Sahabat yang menemani aku seharian tersebut akan ku ingati dalam doa-doaku... Semoga engaku dirahmati Tuhan dan menjadi seorang insan yang cemerla di dunia dan akhirat. 


No comments: