Thursday, December 12, 2013

Exams

Baru je lepas baca berita kat NST "SPM student died from 'ruptured blood vessel'". Teringat zaman kena sit for exams dulu. Ada jugak rasa cemas bila masa dah nak abis, tp takde la smp reptured blood vessel kan? Kesian budak tu.

Zaman exam kat sekolah, kena susun meja kat dewan then feeling sebelum masuk dewan tu tak a nervous sgt rasanya. Aku ingat lagi time SPM paper Sejarah. Kena jawab soalan waktu petang. Punya la azab mengantok. Tak silap aku, aku tido kot kejap dlm dewan.

Exam kat UiTM paling mencabar la aku rasa. Sebabnya, aku mmg sgt ak reti nak jawab paper panjang2 thats why pointer aku masa degree sgt tak awesome. Paling isau pasal jawab exam, aku risau tulisan aku stylish sgt smp examiner tak boleh baca. Aku just rasa yang markah aku selalu kurang bukan sebab jawapan aku takde isi, cuma lecturers aku takleh baca apa yang aku cuba sampaikan.

Itu je lah kot nak share pagi ni. TTYL

No comments: