Tuesday, December 3, 2013

Frozen

OMG... Semalam hujan tak henti di KL. Syukur, jalan balik umah tak jem, takde banjir kat mana2. Biasanya kalau ujan sikit, area Kl valley sure jem. Semlm smooth sailing je.

Today, cuaca masih suram. Keadaan dalam ofis sejuk mcm winter kat North Pole. Aku nga tunggu bila Santa Clause nak dtg je ni. Tekak dah rasa gata, suara dah  main garau. Soon, konfirm demam lah ni.

Bos kesayangan outstaion lama pulak. End of the day, aku mesti mesej dia tanya khabar and he will ask the same. Semalam bila ditanya cuaca di Miri, dia jawab "Hot, unlike KL. How's office?"

Aku dengan cheeky nyer reply, "Its snowing". Harini bila aku bagitau dia aku rasa tak sihat. Panjang msj dia reply suruh pergi jumpa doktor. M so lucky dpt bos yg caring banget :)

Esok ada seminar kat luar. Harap aku tak terlampau week. The day after tomorrow plak ada important meeting yg aku kena pengerusikan. Hadoi... Cuak pun ada.

Ada 1 witness statement ni tak siap2. Otak aku beku tiap kali hadap file tu. Aku dpt cover 2 page je at the moment. Aje nyer lembab!

Apa nak jadi ni...I need sunlight.....


No comments: