Friday, November 28, 2014

Pasar Malam Saujana Prima - Stadium Kajang

Alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan untuk menikmati kehidupan di bumi yang indah ini. So, semalam aku dan housemates pergi pasar malam kat Saujana Prima. As usual, bila ke pasar malam especially dengan budak perempuan, mesti akan over indulge.

Since ni first time aku pergi pasar malam kat sini and since one of the girls balik lambat dari ofis, kami semua ke sana lepas Maghrib. Mana nak tau pasar malam kat sini is more like pasar petang je. Bila kami sampai, almost 50% of the vendors dah bungkus2 nak balik. Nevertheless, kami dapat la juga memborong laksa, nasi kerabu, murtabak, roti john and also apam balik. Yang nak makannya 3 orang je. Punya la mengikut nafsu. Masing-masing kelaparan, so itulah hasil tangkapan malam semalam.

Sampai jer rumah, terus makan sambil tengok tv cerita apa tah. Aku sangat-sangat bersyukur coz dapat housemates yang masuk je terus click. Maybe sebab aku ni fleksible and bebudak ni hormat aku coz aku yg paling tua. huhu.... susah nak admit the truth. Nak type ayat tu pun susah ok.

Neway, bila dah kenyang, memasih penuh rasa bersalah and made a promise to run and run and run tomorrow morning. So, pagi tadi kol 6 pagi semua orang dah bangun and kol 6.15 kami bergerak ke stadium Kajang. To our surprise, more than 10 people are there already, running and walking. Kajang people are really really active so I don't mind catching the active's bug whilst I'm residing here.


So I jogged and walked and did some abs exercise. The usual routine. Squats, push ups, kicks. I definitely burn some calories. We spend almost an hour there and then head back home to shower and get ready for work. Alhamdulillah... I feel so healthy today. But tonight I might want to indulge again. eheheh...

Have a great weekend everyone!

No comments: