Thursday, February 10, 2011

How to Make Baby?

Boys and girls....Lets start our lesson ...First of all, please read with an open mind. Bahan-bahan yg diperlukan ialah sedikit imagenasi (camni ke ejaan dia?), sedikit kreativiti and lots of LOVE *wink*

from Mr. Google

Terlupa plak, bahan plg penting untuk buat baby ni ialah, fondant! hahaha...

Aku nak share ngn korang apa yg aku jumpa kat blog chef yg best ni. Nama dia Yasmin Sanusi. Dia ni kek decorator tau. Sila lah singgah ke blog BAKING PROJECT.COM... Dia siap ada buat kelas lagi. Jalan-jalan kat blog dia buat aku LAPAR!!! Grrr...

(Gambar-gamber dipinjam dari tuan punya blog)

SELAMAT MENCUBA!

Step 1: Buat bentuk bulat mcm bola.

Step 2: Penyekkan sikit guna jari

Step 3: Tambah sikit lagi fondant utk jadikan leher baby

Step 4: Tambah mata, idung n mulut baby korang n ukir gunakan lidi

Step 5: Tambah telinga plak

Last Step: Decorate la guna kreativiti korang

Comel kan???

Tajuk Entry yg kontrobesi ni ehsan dari kwn aku yg handsome, hebat lagi bergaya. Dia merupakan blogger baru yg aku yakin if dia godek blogger.com ni lama sikit, dia bleh jadi blogger otai one day :P

Khas buat Pinklady, Citrasawan & Abg Mat Gebu, bleh la tiru mana yg patut. 

2 comments:

~Z-MNA-MA~ said...

menarik entry ni, hehehe... thanks...

Fairy said...

thank you for reading! :)