Thursday, March 22, 2012

Honda Insight vs Jazz Hybrid (My Dad lwn My Mom)

Cerita ni macam da dekat2 nak basi la coz berlaku Ahad lepas. Setelah sekian lama, atas desakan anak2 (kecuali aku. tak main la desak2 ni) juga isteri, ayah aku akhirnya telah membeli Honda Insight!

Honda Insight - from Google Image

Hybrid. Pendapat aku: Menarik. Since its environmentally friendly. jimat minyak and bentuk dia yang unik, aku mmg sokong la ngan decision ayah aku ni.

Masa kat showroom aritu, mak aku berkenan dengan Jazz Hybrid. Kaler dia mmg comel la kan. Tp, masalahnya, kereta comel boleh la mak aku bawak. Ayah aku yg handsome lagi macho tu, takkan nak dia bawak kereta comel plak kan? Hehehe...

Jazz Hybrid - Google Image
Kereta dijangka siap untuk dibawa balik ujung bulan ni dgn nombor plet starting  WW*. Tak sabar nak test drive!

No comments: