Saturday, February 11, 2012

Aktiviti Malam Minggu - This Is It.

Cita-cita malam ni, kononnya nak update blog dengan beberapa posts yang aku dah fikirkan siang tadi. Mengadap laptop, then buka plak TV ada movie Micheal Jackson: This Is It. Jari-jari melekat kat keyboard, mata plak kat tv. Kalo ada typo error, jgn tanya kenapa.
Google Image

Micheal Jackson was my idol since I'm very small. Lagu2 dia byk menyentuh persoalan kemanusiaan, peace on earth etc. Besides being a very talented performer (great singer, awesome dancer), he had a unique personality and an incredible life. Despite all the allegations thrown at him, I still admire Micheal. His death was a huge lost and it was too soon.

Aku memang la sedey bila dpt tau dia mati tp takde la sampai menangis apatah lagi meraung. Maybe sebab aku tak fanatik sgt kot minat kat dia.  Aku tak pernah pun beli album dia. Album dia yg aku pernah dengar secara full was History. Itu pun pinjam dari jiran sebelah umah, Kak Nadia. 

Antara lagu-lagu dia yang aku suka: The Way You Make Me Feel, I Just Can't Stop Loving You, Men In the Mirror, Heal The World, Childhood, Earth Song and Smile. Aku suka lagu-lagu tu sebab lirik dia best. Kat bawah ni aku share video Man In the Mirror with lyrics so that korang boleh hayati apa yg dia nak try sampaikan. 

Inspirational isn't it?

No comments: