Monday, March 14, 2011

Short & Sweet

Tajuk entry bukan merujuk kepada rupa bentuk fizikal aku k walaupun aku tak nafikan, sumtime aku ni sweet gak.. hahahah....... Ayat2 membangga diri ni aku belajar from follower no.65. Plz blame him! M innocent :p

Kalo korang perasan, aku yakin ada yg mmg perasan la sbb dah ada yg bertanya, entry aku skang makin lama makin pendek. Kenapa eyh?

Sesungguhnya, otak aku dah takleh nak proses perkataan byk sgt. Pastu tenaga utk menulis blog pun da berkurangan. Citer best byk, gambar best plak takde nak share...

Selari ngn tajuk entry ni, aku nak citer pasal satu teater yg aku nk tgk. Lat Kampung boy the Musical. Kenapa aku kata selari ngn tajuk entry ni... Lat alwes digambarkan oleh pelukisnya sbg seorang budak yg short n sweet! Berbalik pada citer td. Sape yg tak kenal ngn Lat mmg bukan org Malaysia la aku rasa. Kartun dia ni jadi bahan rujukan kat universiti luar negara tau. Aku juga ingat bahawa Lat penah dtg sekolah aku Seri Kampar tu utk perasmian sumthing2.. tak ingat event apa yg aku ingat dia nyer tandatangan je.. hahahah...

Ada sesapa nak teankan aku pg tgk teater ni tak???

1 comment: